sökandet är över!

åhh nu har ja äntligen hittat ett par jeans! Dock väldigt enkla, men bättre än inget. Dom sitter skönt och är så mycket stuprör jag vill ha dom, ja jag vet att det inte är "modernt" längre men fan heller att jag drar på mig ett par bootcut, never. Ett par mörkblåa Nudie i slim kim i storlek 26! Long time no seen. Men 27:an va slut och 28:a för stort. Sen följer jag mitt nya ordspårk, köp en storlek mindre för dom töjer sig ändå allt alltför mycket!
Visserligen har jag inte dom i min tillvaro än utan fick lägga undan dem.

Hittade en finfin klänning på Zara, men får faktiskt hålla i pengarna nu innan reseperioden drar igång, prag ska bokas snart också.

Ikväll blir det Twilight med fredrik. Jag måste ju se den eftersom alla säger att den är sjukt bra och att robert pattinson ska vara sjukligt snygg! kan ju inte missa det faktiskt.



In i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0