sunday

När jag vaknade imorse (läs:halv fyra) så trodde jag verkligen att det var lördag, blev besviken när jag insåg att det var söndag. Spenderade denna fina dag med annika och emma, först på pizzeria madonna med en fet kebabpizza. Sen åkte vi med henke till stadion för att kolla korpenfotboll. Mycket underhållande må jag säga haha.

När jag kom hem så säger mamma att det står en semla i kylen, jag har nog aldrig mått mer illa än vad jag gör nu faktiskt. Lite onödigt att trycka i sig en semla också..

Igår var en sjuk med säkert fin kväll. Spenderades i eddies utehus med lite bärs och framtidsplaner.

har kommit fram till jag är riktigt kass på den där sammanfattningen av 08 men har ju bilder på den andra datorn som jag så gärna vill komma åt. Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge om man säger så.

kan bjuda på en bild från isen igår iallafall.

Hockeyrör på och allt!

Nu är det sängen som gäller.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0