vad som krävs för att kunna skapa en välläst blogg

jag kan inte påstå att jag ligger på bloggtoppen ju, kanske på gatan vem vet?
Kom iallafall fram till några saker i duschen.

Vad som krävs för att bli en känd bloggare.

- Självklart spelar pengar en stor roll, med pengar kan man köpa saker som man sedan kan visa upp. Tada! Ju mer man visar upp desto fler bilder får man och det resulterar i nyfikna läsare.

- Något livsförändrande,unga mammor, misshandel, eller något annat tragiskt.

- sex säljer alltid, till en viss del.

- en riktigt bra kamera så man kan ta schyssta bilder på exakt allt man gör.

- fördel om man ser bra ut så man kan visa upp goodlooking pics på sig själv.

- ha en fullproppad kalender så man har mycket att skriva om.

- ett fab life helt enkelt!

Några tips bara sådär för er som vill lyckas. Själv har jag ingen bra kamera men annars kanske jag är nära? ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0