vad var det jag sa?

En fras som alla föräldrar älskar att använda. Mamma använde den senast för någon dag sen när jag satt och snörvlade vid matbordet. "Ta tjockjacka och stövlar så att du inte blir sjuk" sa hon innan nyår, jag firade nyår i mina älskade sex and the city skor som är allt annat än stövlar och en vårkappa. Det resulterade såklart i att jag blev sjuk och mamma fick använda frasen vad var det jag sa? Hon va väldigt nöjd med det.
nu säger jag det, vad var det jag sa? klockan är ett jag är pigg = jag har svårt att sova vilket jag visste sen innan.

Pappa åker till ronneby imorron och eftersom mami o han ska till sthlm i helgen, utan mig.., så betyder de att ja inte kommer träffa honom på en och en halv vecka, de suger en aning.

nu ska jag äta upp min tunnbrödsrulle med prickig korv och lyssna klart på let the sunshine in sen försöka sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0