vi kör på augusti diiirekt!



Den första augusti ställde sara till med 70-talsfest eller 60-tal kommer inte ihåg.
Det är så jäkla kul med temafester när folk verkligen anstränger sig. ska nog satsa på det next time.


någon dag senare sprang jag runt på gustav i 10 cm klackar mitt i natten. Kullersten och högklackat = platt fall. Fick armbågen krossad och en sara över mig haha. Blev inflamerat och skit så fick ha kompress och trams.

Vi fjantade oss inne på tiger haha, såret på armbågen är kvar!

Vi unnade oss utemiddagar och luncher nästan varje dag. Här har vi vicy och mig på gossip.

sista måltiden innan Rhodos spenderades på BK med glass hoho.

Vi bokade resa till rhodos och var överlyckliga!









RHODOS 08
Resan jag aldrig någonsin kommer att glömma.
Kan inte förklara med ord och bilderna talar inte ens hälften för vad resan betydde.
Nu i sommar är det dags igen två veckor denna gången!

Började andra året och fick schema med matte B, vilket jag snabbt valde bort.
Det resulterade i att jag fick sjukadte sovmorgon på måndag och torsdag. bra start på nya terminen.

stekte runt i mammas nya bil och såg allmänt cool ut.
Detta avslutar sommaren och nästa steg är september, min månad eftersom jag fyller år då hoho.
den kommer kanske imorron vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0