everybody is falling down down didowndown!

Just nu ligger kreta osäkert framför mig, det ser ut som en solfri sommar för första gången på länge tyvärr. Turligt nog stog det i aftonbladet att medelhavsvärmen är påväg till Sverige nu. Kanske räcker med det ? Eller?Buhu..

Visserligen kan jag spara pengarna eller köpa en ny tv vilket jag behöver plus en ny mobil vilket jag också behöver? Sen har jag faktistk råd till tattueringen som snart ska på plats. Var hos en tattuerare igår och fick lite info. Så ska boka next week sen sitter den där på ryggraden bara sådär smaash!

Så ja får la se hur det gå med kreta, men det ligger 1:a på önskelistan just nu.

Om en vecka kommer baby hem! Håller på att längta ihjäl mig nu, går dock bra när man håller sig sysselsatt.
Så därför blir det en helkväll med Felicia idag, middag och bio sen sleep over mabye. Längesen man fick en helkväll med den tjejen.

Lokalen för 18-årsfesten är kirrad nu och "gästlistan" ser fin ut. Det kommer bli dans på rosor förhoppningsvis.

ja, tack för mig over & out!


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha snygg bild

2009-08-07 @ 20:37:55
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0