home alone

En vecka ensam hemma med bobo som räddaren i nöden.
Sparat livet på både mig och hund i veckan har han åstadkommit med, well done baby!



Det blev en tur till grannlandet med käre farfar med danska smörrebröd och öl.


har målat om hela huset, och oss själva.


Det har druckits massor med rödvin.




En fin kväll här med vänner, skratt och skönsång.


sängmys ofcourse.






En riktigt myskväll med grillning och vin framför brasan. Blev även hundpassning till Bailyes.
Tack baby för du stått vid min sida hela veckan och hjälpt mig.
Jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: jes

åhh. nu börjar jag nästan gråta (och du vet att det inte är vanlig grej för mig att göra) MEN så söta ni är ihop! happy for you.

2009-07-12 @ 16:08:37
URL: http://joeyjoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååååååååååh ni e så finfin fina ihop!

2009-07-20 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0