bränd nacke

Det tog emot att gå upp 8 imorse, verkligen. En ostmacka senare satt jag i bilen påväg till smyge. Long time no seen.
Fick en sekatör och en korg, och order om att klippa bort alla ojämnheter på buskarna på hela hotellområdet. sagt och gjort. Det blev varmare och varmare i solen och jag tog av plagg efter plagg, låter snusk men hade på mig alltför mycket kläder för att stå i solen! Håret åkte upp i en knut och där stog jag med nacken mot solen och såg glad ut. När jag kom hem var min nacke brännhet. Illräd var/är den också. Imorgon är det solkräm som gäller när jag ska pilla bland buskarna.

Tog mig hem till sara innan för att bränna lite kalorier. Vi gick en lång skön runda i en timme och avslutade med varsit glas vatten, lyx. Jag cyklade hem med gott samvete och gjorde mig en fruktsmoothie på banan och jordgubbar, good one.

Håller nu på att ladda ner kultfilmen "vi hade iallafall tur med vädret" som det varit mycket snack om nu tack vare uppföljaren. Jag behöver all komik jag kan få nu, så många skratt som möjligt annars blir jag rastlös.

Dagen imorron.
Upp 8 dricka smoothie
Åka till smyge och klippa buskar till 15.00
Hämta Iza och passa henne
Träna med sara
Lämna Iza 23.00.

Shit vad flitig jag är, promenerar som bara den och dra in kulor. GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0