en äkta malmhagen

Jag sa ju att det kommer lösa sig med pengaproblemet till rhodos och idag gick det igenom lite sådär galant. Imorgon ska jag passa hund som jag nu ska göra då och då, en 9 månaders pitbull. Lätta pengar. På onsdag och torsdag ska jag jobba hos mamma, klippa buskar och sånt. Ska bli fint väder förhoppningsvis så man kan stå i shorts och linne, bättra brännan lite. Idag ringde dom iallafall från leksaksbutiken och frågade om jag kunde jobba mellan den 11 juli och den 8 augusti. Jag är i visserligen i Rhodos från den 26 juli - 9 augusti men fram tills dess.
Det blir typ 5000. Pengar för betyg ca 2000, ett studiebidrag 1050 kr, hundpassning ca 1500. jag sa ju att det skulle lösa sig?

Har börjat spåna lite på praktikplatser nu också, ringde precis en där jag ska träffa en teamledare nästa vecka och kolla över frågor och så. 

Ikväll blir det pizza och etagé med kära vänner. Det enda som saknas nu är bobo, klarar mig nog 4 dagar till dock, pusspuss på dig.

Dagen spenderade jag och mamma i Lund. Först I lunds centrum som inte föll mig sådär jättestarkt i smak, lite litet och tyst. En studentstad utan liv funkar väl inte? Åkte till nova lund istället och hittade lite toppar till sommaren. 

 
typ denna som jag letat efter i år och dagar.

En cykeltur till annestad väntas nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: jes

får vi hela studiebidraget? :D och ofta få pengar för dina betyg, unge

2009-06-15 @ 19:36:59
URL: http://joeyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0