I wanna kiss you every minute every hour every day!

Det är inte lätt att ha pojkvän och blogg samtigt haha, heder åt bobo dock! Det har blivit mycket mys, sängliggande, film och tv de senaste dagarna och det är = 0 datortid vilket är rätt skönt.
Har fixat in bilderna från studentveckan så dom kommer in sen när jag kommer hem. Vilket inte blir idag.. Först barnvakt efter skolan sen bio, OM det går en bra film visserligen. Har inte kollat utbudet än.

ett tips också, kolla inte på Gag, sämsta filmen genom alla tider!
Just so you know.

Kommentarer
Postat av: jes

fotade du en likadan bild på mig som du tog för ett år sen, på stephanies och fricks student? för jag vet att det var en sådan bild som togs någonstans men jag vet inte av vem och när. hah.

2009-06-10 @ 13:38:38
URL: http://jespsie.blogspot.com
Postat av: Nic

Ibland kan det vara skönt att slippa datorn.

2009-06-16 @ 13:29:33
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0