I'm an alien

Jaha då har man besökt slagt innan dom stänger ner också. Kan ju inte säga att jag är ledsen att dom ska stänga för det var inget wow-ställe alls. Men det blir vad man gör det till och kvällen i övrigt var ju bra. Förfestade det hos Carro och tog oss till barcelona, träffade ett gäng killar som vi gjorde följe med till Slagt. Hann med sista bussen hem och sprang barfota hem från hållplatsen. Började nojja mig över att bli tjock av alkoholen så skulle springa av den. Det blir väl så när det är solljus och fågelkvitter när man ska sova, hjärnan funkar inte alls som den ska ne.

Idag tänker jag inte röra många fingrar, ska äta midadg med farfar som kommer närsom sen tänker jag bara dega. kanske tvinga sara att träffa mig, snacka trams och titta på tjejfilm. Sounds pretty good.

barapapapapapap papapapa ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0