I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna sing it all night long

Ja nu sitter jag här lagom sliten och nästan gråtfärdig så trött jag är. Ska snart ta mig en powernap på soffan. Saknar bobo och intalar mig själv att det faktiskt är okej att toffla nu i början, kommer ju trots allt inte ses så mycket när han ska in i lumpen, buhu. Mycket på gång denna veckan och jag måste sluta ta på mig en massa ansvar hela tiden, det är ju inte ens jag som tar studenten iår. Lugnt i skolan som tur är, ska bara gå imorron och på fredag och har en uppgift kvar.

Anledningen till att jag är sliten heter etagé. Vi blev 5 tjejer istället för 2, inte illa pinkat tycker jag. Började festa till det lite hemma hos mig för att sen ta oss till lilla torg. Provade TGI Fridays och man kan bara älska det stället. En mojiito som smakade himmel sen en strawberry daiquIri som inte var helt fel heller. Klackarna styrde vi mot etagé där det blev dans, headbanging och sång. En mindre huvudvärk har trängt fram idag på de senaste timmarna = måste ha sömn!
Impulsliv är dock det bästa liv man kan ha right sara?




We love

Kommentarer
Postat av: Sara

JAAA, vi gillar impulser!! jag är jättebakis idag men ska börja kröka snart ändå, illa sara, illa..

2009-06-03 @ 15:58:44
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0