mörbultat och tinitus men what the fuck I don't care!

studentveckan har fått mig att inse att det faktiskt inte går att vara kung både natt och dag, inte riktigt iallafall. Turligt nog är det slapp skolvecka och jag har varit ledig tre dagar, sweet!

I tisdes var det rebecca som fick friheten att springa ut till friheten. Mat och dryck hemma hos henne och sen taxi till luftkastellet som var outstanding, sjukt stort och för jäkla kul. Det blev enormt mycket dans som resulterade i en vrickad fot, mindre ball men sånna smällar får man ta när det är studentvecka! det blev gång hem barfota med baby och niclas.


rebecca i egen hög person!

Igår var det borgar som sprang ut. Jag annika och rebecca valde att kolla på utsparkarna men damn vad med folk, fick titta på avstånd. När Markus och Sumit hade sprungit ut blev det flakåk och jag ser verkligen fram mot när det är jag själv som står där med en studentmössa. Hög musik, cider, vänner, dans det kan inte bli bättre. ÅKte runt i två timmar och avslutade i bunkeflo hos markus där det blev mat i mängder. Vid tio styrde jag och annika stegen mot steff och fricks studentfest. Stort tält med värme (plus i kanten), ännu mer dans och musik. Jag lovade att jag skulle dansa på minst ett bord och ja jag höll det!
Gick hem vid fyra och deckade ganska snabbt ja.

Vaknade halv två och Kan knappt prata så hes jag är men men det löööser sig det gör det alltid.
Ska till John Bauer fyra för att se när bobo springer ut, kvällen fortsätter där och förhoppningsvis håller vädret i sig.

En dusch på detta hade inte varit fel näe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0