my baby and I !



Nu har min kära pojkvän lämnat landet för 30 grader, sol,  strand och bira. Jag hade ju inte klagat i den sittsen visserligen. Jag har ju bara 43 dagar kvar eller vad det nu är kvar till Rhodos...
Fick spendera sista natten ihop iallafall, fint.

Blev sista studentfirandet igår också, hudde som fick smaka på frihet ja. Friheten att åka till magaluf 08.00 dagen efter sin stora dag hoho. Men det gick la bra.

Ikväll blir det 18-årsfirande för Nattis och utgång med min impulsiva vän Sara. En svängom på lilla torg mabye eller shakea ass någonstans. Det blir ju alltid fint med Sara som sällis.

Sommarlovsvädret börjar framträda mer och mer lovande och jag gillar det, stekdagar på bo01 al'a sommaren 98 kommer upprepas många gånger. Falsterbos festkvällar med dom bästa vännerna och kvällarna med vattenpipan ser jag fram emot väldigt mycket.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0