p&p , picknick och party

Ja varför vänta tills studenterna imorron när man kan festa hela veckan? Ska verkligen ta ut mig nu och börjar ikväll med Etagé med chickan. Dansa och sjunga och bara ha sjukt underbart. Imorgon blir det rebbecas student och luftkastellet, onsdag markus student sen steffs och fricks studentfest på kvällen. Torsdag tar baby studenten, fredag tar idiotannika studenten! Det bär av vidare till tina under kvällen.

Jag förbereder mig lite mentalt inför rhodos kan vi säga.

Innan utgång blir det picknick med mamma och nike nu på limhamnsfältet tackvare värmen, sjuukt vilken hetta! Va ledig idag och tänkte att jag skulle steka men det gick inte eftersom svetten börjande rinna efter 2 minuter. Åkte in till stan och mötte upp annika för att fixa några studentpresenter. Svett i massor.

Första natten på länge utan bobo, hur ska detta sluta.. buhu.

Kommentarer
Postat av: Sara

ehm, mentalt anna? hahahaha du förbereder dig nog fysiskt också med tanke på alkoholmängderna du kommer att hälla i dig :(

2009-06-01 @ 18:25:19
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0