She's a little runaway

Ja då har man klarat av tvåan galant. Sista skoldagen och jag ser verkligen fram emot två månaders ledighet nu. Betygen då ja, samhällen gick kanske inte sådär mvg-brilljant som jag hade hoppats, trotts extrarbete men thats life.
Skolavslutning imorgon sen är det jag som är the boss nästa termin.

En sak som är katastofal är mitt sommarjobb som jag var lycklig över att ha skaffat. Fick mitt schema idag och det stog TVÅ tider under hela sommaren, två tider! Känsligt inför Rhodos. Men jag är en malmhagen och för oss löser det alltid sig. Mer beach-tid till mig då, hurra!

idag är det ingen vanlig dag för idag är det saras 18-årsdag också. Nu är jag den sista i ligan som är omyndig hoho. Två och en halv månad kvar för min del. Men för saras del blir det firande med en klassisk redbulld-vodka kväll med the ladies.


NAW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0