this week



Hundpassning


fiesta med stockholmare på besök



Kubb, grill och vattenpipa hos hudde

kladd och mys med baby :)

en fin kväll på bo01 med tjejerna!





tosselilla med baby, bad, klppade getter och tittade på minigrisar. Åkte karuseller och trampade trampbåt. Plus körde vilse och hamnade i både hörby och eslöv haha.


idag avsluade jag med tröstshopping. Dom ringde från leksaksbutiken och säger"Du dom här tiderna du fick, vi behöver inte dig då så ja du har kvar två tider som du hade från början!"

Då blev man depp och reade en skjorta och en klänning. NAJS!

Ikväll ska jag sitta på lilla torg med nattis och sänka sorgerna i cider tänkte jag.

Men mindre jobb = mer sol och fritid och jag är en malmhagen som löser allting, alltid.

Kommentarer
Postat av: jes

bra att trösta shoppa för att man inte har några pengar. typisk grej jag hade gjort :D

2009-06-29 @ 19:34:50
URL: http://joeyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0