toffel och moneymaker

okej jag medger, jag är väl lite småtoffel. Saknar bobo riktigt mycket nu, dömycket tillochmed. Det tråkigaste är att få sova ensam och ännu tråkigare att vakna ensam.

Inatt fick jag hemsläp vid namn annika. Hon skulle upp sju och lyckades. Efter en kväll på etagé, som faktiskt inte var alltför pepp men what the fuck, så är det ändå rätt mäktigt. Så jag vaknade ändå ensam snyft.

Drog mig upp vid tolv och förflyttade mig till tvsoffan för att vakna till lite. Cyklade mot annestad halv två för att hämta Iza. Pitbullen ni vet. Gölliz gölliz men en hund med mer energi och frispel får man leta efter. Lättförkänta pengar dock, kompis det går bra nu kompis det går bra nu pengar rullar in som dom ska nu!

Sara kom förbi några timmar för att snacka lite blaj och glo amerikansk skräptv. Alltid uppskattat med sällis.

Imorgon är det jobb och femkamp som gäller. Upp 8 pigg och glad, vetefan om jag varken kommer vara pigg eller glad men ska tjäna kulor ju. Jag har överträffat mig själv, massa jobb och projekt samtidigt. Lönar sig när lönen ramlar inte I guess.

Nu ska ska jag duscha och ladda ner en film som ja fint kan somna till. Är det toffelvarning de luxe när jag sover i källaren i min gamla säng som är mindre bara för jag tycker det känns ensamt att sova i min stora säng ensam?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0