vänner vänner vänner och lite kärlek på det

Det blev en repris från förra sommarens dåliga vana, kvällsfikan. Den som gör en pank och fet. Men det är en bra sak som fördriver en söndagskväll att sitta och snacka skit med sina bästa vänner, skratta åt fula människor och dricka frapino. Blir en tidig ikväll för en gångs skull. Ska ladda ner en film och gotta mig med nått onyttigt, det är ju ändå söndag?
Träningen slår igång på tisdag eller onsdag sen är det stenhårt varannan kväll! Right Sara?

Ska boka stockholmstrippen för moi and Bobo imorron. Tre dagar, två nätter, gröna lund och myspys. De e najs!
Ska besöka Lund imorron med mamma, har aldrig varit i själv lund och det är lite pinsamt. Fint väder, lunch, besöka grand hotell och gå loss på rean. En mamma & dotter dag.

Ska också träffa ägaren till den 9 månaders gamla pitbullen Iza som jag ska börja passa, easy peasy money. Allt som kommer in är behövliga pengar också får jag bra motion på köpet. Har ju inte mycket annat att göra på dagarna ändå eftersom jobbet blåste mig totalt.

Kvällen bjuder kanske på utgång? Annika du bangar inte nu va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0