abstinensen är borta

En påse sour cream & onion från preem 30 kronor och typ 56000 kalorier ligger nu i min mage. Sebbe fick tre max fyra chips resten tog jag. Nu har jag lite ont i magen men klarar mig. Har idrott imorron så ska vara ett litet djur och få bort chipsvalken som ligger över byxliningen när jag sitter här och blottar den. Mysigt..

Sara och jag ska träna typ verje dag (!) på lovet eftersom rhodos närmar sig med stormsteg 4 månader kvar nu!!!!!
Men som hon sa, jag måste ha nått att träna bort så varför inte unna sig en chipspåse sådär på en söndagskväll? Dom e ju ändå bara halvfulla.

Nu ska in till mig, klämma lite porer och titta tv innan jag somnar så fint.

God natt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0