älskade ängel

Lyckades hitta berts älskade ängel på spotify haha. Vem kan glömma den?
Älskade ängel du är sann. Älskade ängel du är en man. Du är stor och stark och snygg och hos dig är jag trygg.

idag är såndär ointressant dag.
Skola
Träna
Hem

Ska hem till Chickan nu, ska sussa där eftersom hennes pojk är i sälen och hon vågar inte sova ensam.

En sak som är lite mer kul är att jag och Tina har gjort upp planer inför nästa år. När jag också har tagit studenten då va.
Jag har ju haft tankar runt att gå en snabbutbildning som bartender i grekland sen stanna ett halvår för att jobba. Tina var inne på samma tanke och skulle egentligen ha åkt iår, men nu kör vi sommaren 10 istället. Sålänge jag fixar ett jobb så är de fixats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0