anna flyttar ut , igen!





äntligen kommer projektet någonstans, väggen är riven och sängen ska flyttas in idag. Ska köpa färg och åka till ikea imorgon. Träpersiener ska köpas även någon matta och lite mysfaktorer kommer få komma med hem.

Pappa och farbror ska snart bära ut sängen, jag fick städa rummet och flytta undan allt som stog ivägen. Skulle även dammsuga. Spyvarning på golvet fyfan vad nasty. Kan tänka mig att det är gammal cola från 2005 som kletat fast där.
Hittade lite spelkort, en tiding, godis och lite annat smått och gott. Blev less på att jag inte hittade ett enda örhänge faktiskt. Har bara massa singlar när det gäller örhänge.

Det enda som ska fixas nu är datorn, den kommer stå kvar i källaren nämligen.En fråga kan man ha mobilt bredband till en stationär dator?

Ska fortsätta min dammsugning nu.



Nehe blev ingen sängflyttning idag, regnade tydligen för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0