bastu och våfflor

Det var våffeldagen igår men inte fick jag någon våffla inte. Middagen idag däremot bestog av våfflor med grädde och hallonsylt, tur att det bara är våffeldagen en gång per år.

Skola till 11.20 tackar. Tog mig hem till Qim där vi spenderade dagen med skvaller och film. Mamma agerade taxi och hämtade upp mig halv fyra. iväg på utvecklingssamtal. Gick bra men jag var kanske aningen bitter men det händer ju inget om man verkligen agerar.

en cykeltur i det vackra (läs: snöstorm) vädret väntar. hem till tina för en bastukväll med tjejerna. har blivit lite av en tradition nu och det är mysigt.


Har varken kommit fram eller tillbaka när det gäller mr x. Står på samma jävla fucking ruta ett som jag gjorde innan också. Fast nu har jag falska förhoppningar som äter upp min hjärna också. Varför skulle det bli serious talk nu och inte sen? Jag vill ju så gärna men det krockar med för mycket.

Miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0