blonde

I'm ones more blonde and faboulos. Tack therese för fin gudagåva haha. Vem behöver larsson&lange när man har TT?
Håret blev prima men min kameras batteri är såklart dött så kan inte lägga in några bilder på det nya barret.

Någon träning blev det inte idag och inte någon skorensing heller, hann ju verkligen inte. Satt hos TT till halv 8, åktye hem och kollade på linda rosings program. Det är ju så sjukt misslyckat, hela hon är misslyckad och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hugo som är sketsnygg, 19 bast och charmig är 4 år äldre än hennes dotter. Fattar hon inte att det inte kommer att gunka. Ge honom till mig istället!

Mina filmkunskaper utökades nydligen då jesper kom hit med filmen Eagel eye, en actionrulle med humor. Faktiskt bra men man bör ha skarpt sinne.

Nu, en svenskauppgift innan jag nannar så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0