bråkig kamera och utgång

Våren kom och försvann lika snabbt igen. imorse var det sol och fåglar som kvittrade nu är det snö och inte en jävla fågel kvittrar för dom har frusit ihjäl.

kameran klyddar på som vanligt, jag som hade tagit så fina bilder på den fula snön..

Mitt i allt hat frågar min kära vän mig om jag vill med ut ikväll, en annan skola ordnar party på buddah så why not? Utgång på en torsdag? man tackar :)! Partykläder på och en massa dans, jag gillar det. Natten kommer att spenderas hos felicia inne i stan.

Måste fixa klart lite till med rummet, bära bort sängen som står där inne tänkte jag. Elgubben var här imorse och fixade sladdarna hurra.

Moppen blir hämtad idag också! Inte mycket klirr i kassan men det räcker nog till körkortet.

ska leta upp nycklarna till den nu!

Upptäckte nu att ajg inte hade sparat...

Gårdagens inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0