do it all night

Shalom.
Mäktigt trött och mäktigt ont i armarna har jag också för den delen. Först en timmes fitnessträning på sats och sen en timme på friskis med en "pt". Körde bröst och axlar idag, fyfan säger jag. Träningsvärken imorgon kommer inte att vara nådig!

Sitter och lyssnar på blondie och tänker på sommaren. Just nu längtar jag så sjukt mcyket efter allas studenter, ledighet, värme, bo01, saras pool och uterum, party, RHODOS!, jeansshort och solbrillor, ja allt! Kan inte påstå att sommarkänslan ute var stark idag heller.

one way or another..

Gjorde mitt livs första omelette idag. Jag vet att ni är dödligt intresserade av mitt köksliv. Mat i all ära men omelette har jag aldrig insett hur lätt och gott det är!

Slutbabblat. Måste duscha nu skriver säkert av mig lite mer sen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fyfan ja! Sommaren känns alltför långt bort just nu :( Men jag lovar att du blir den förste som får ta ett frivilligt dopp i min pool den första sommardagen ;)

2009-03-03 @ 14:27:57
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0