en helt (o)vanlig torsdag

jag fattar inte varför jag sitter här i skolan nu, jag är trött och klar med alla uppgifter..

Gårkvällen var galet rolig. Åkte hem till Qim i snöslasket och mina skor läckte in, great. Drock nån grogg och lockade håret för första gången. jag ska köpa en locktång helt klart! Tog bussen till lilla torg och mötte upp några vänner där. Lite cider och jägermaister åkte ner och partymoodet blev bättre och bättre. Vid halv elva gick vi till buddah och det var galet kul där. mycket dans, mycket redbullvodka och mycket skratt. Riktigt kul att träffa gammla vänner och så.

Vid ett började ajg vandra hem till felicia där det blev en timmes snack innan vi stupade i säng båda två. Vaknade efter en god natts sömn ensam och övergiven i sängen, haha. En cola och lite luft fick mig på benen igen och nu sitter jag här.

mamma och pappa har åkt nu och mina pengar är slut, what to do?



lockigt håååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0