en liten dröm

Jag har gått och funderat på en sak ett tag som ni vet, tatuering. När vi var i egypten började vi snacka om att fira nyår i Miami. Och om jag säger tatuering och Miami säger ni? ja förhoppningsvis Miami ink. Hur sjukt coolt hade det inte varit? Jag är 18 så I'm free to go. Berättade min plan för mamma idag och hon tyckte väl inte att det lät så farligt bara den inte var för stor. Nu till det fina. Jag har äntligen kommit på vad och var.

M
A
L
M
H
A
G
E
N

Fast M:en ska vara jungfruns stjärntecken


Ett finare kvinnligare typsnitt och lite blommor som hänger ner från vissa bokstäver.

Först ville jag ha den i nacken men näe. En dm ner på ryggen från nacken och så till höger om ryggraden typ, en storlek på 15 gånger 5 cm typ. Get it?

Ska be chickan rita upp en fin skiss till mig. 

Kommentarer
Postat av: Sara

är det inte sjukt lång väntetid på miami ink? ;)

2009-03-09 @ 17:59:15
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0