entré, vadå?

Jag har totalt missat att nordes största köpcentrum hade öppning idag. Jag har sett alla skyltar och så men aldrig fattat att det var nått så stort. Skyller på att jag bor långt ifrån värnhem.

Efter tandläkaren, som gick bra, så åkte jag dit med chickan. Var riktigt mycket folk så fick smått panik. Det va stort och många bra affärer så ska tillbaka med plånkboksinnehavaren (läs:mamma) imorgon och kolla igenom det en gång till.

"vart tog den platta lilla magen vägen?" ja det kan man undra. Jag går  nu emot alla mina sötsug och ska verkligen försöka att hålla igen i veckorna, fixa cykeln som har vatten i däcken (?) och sen cykla till friskis många gånger i veckan. Killerbody here I come!

Nu ska jag bege mig till katti för en natt med tjejsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0