he walked pass this fishmarket, took a deep breaht and said god morning ladeis

Nu är sängen utflyttad och det ser kungligt bra ut. Eller nästan alla andra möbler står huller om buller. men imorron blir det fixa det totalt!

Faster och farbror hjälpte till medans ja fick gulla med kusinen på tre månader. Bebisar luktar så otroligt gott och nu luktar mina händer bebis. Mysfaktor.

Gårkvällen var, ja galen vad annars? utgång med nina, chickan och sofie. Vi starta på yamato med några cider och hookade upp med hannes max oxh max. Drog oss vidare till Hipp där det var r'n'b kväll. Vi shakeade hela natten tills dom stängde då tog ja en taxi hem med tina som jag hitta på donken på hemvägen.

Vaknade redan halv nio morse och mådde faktiskt förvånansvärt bra. En timmes övingskörning innan 12 är ju inte något som händer allt för ofta. Lunch framför tv:n sen deckade jag till totalt i soffan.

Ska in i duschen nu och dressa mig för en charterkväll. kvällens partytema: Charter. Tolka de som ni vill. Bild på min flashiga outfit kommer innan jag beger mig skulle jag tro.

xoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0