hej pappa, hej ronneby

Idag klockan 3 åker jag ifrån malmö och 3 timmar senare är jag i ronneby. Ska till pappas jobb över helgen, bo där, chilla på spaet, bada jacuzzi, äta gott, spara pengar och vila upp mig inför påsklovet. SÅ JÄVLA NICE!

Bastutiden igår var uppskattat tyvärr var jag lite bitter efter cykelturen i regnet. Frös som fasen och var dyngsur. Blev hämtad vid nio eftersom jag vägrade cykla hem. Fick sällskap av mr x soom stannade över natten.

Imorse lyckades jag komma 25 minuter för sent, KOLLEKTIVTRAFIKEN KAN DÖ! En bra sak med bussen var att man fick godis av chaffisen.

ska återgå till multimedian och min turistkarta nu.



hur mobbat läge bor vi på :(

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, jag bor ju också mobbat :( dyyyy, under lovet maxar vi på friskis vaaa? ska nämligen bo i b-flow då ;)

2009-03-27 @ 13:24:36
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0