Ikea och vit färg

Nu är det målat ett lager, får se om det behövs mer. Tror (läs: hoppas inte eftersom jag inte pallar.) Passade på att måla om en byrå också när jag ändå var igång med den vita färgen. Att måla tak är ingen höjdare faktiskt, får ont i armarna och nacken.

På onsdag får jag börja möblera om så smått, bära ut sängen som står där nu. Vet fortfarande inte hur ja ska ha det ritkigt, men de löser sig.

Här är de grundliga sakerna från ikea. Ikea är nostalgi, billigt, mycket av allt och öppet. Galet.


KARBY Matta
matta
TUPPLUR Rullgardin
mörkergardiner a´2
FRÄN Skohylla
skohyllan som inte passade i garderoben :(
FELICIA Pläd
pläd
TINDRA Doftande värmeljus
doftljus, vaniljglass
HÅLLARE Värmeljushållare för 7 ljus
ljusstake

Imorgon blir det blekning av utväxten och klippning hos TT, fint med vänner som går frisörutbildning.
Och på tal om det måste jag duscha nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

du ska ju ändå ha dina snyggeskor framme så man kan kolla på dom! ;)

2009-03-09 @ 23:13:27
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0