kameran är back on track

vet vart felet låg, att jag inte hade tryckt in sladden ordentligt..  Men nu är det väl inpressad i datorn och bilderna är laddade och klara. Ska vi se vad som hittades dådå.





Ihh väggen är borta tada! Nu ska jag bara möblera om..


väldigt dålig bild men med mitt lockiga hår


jag och wick (mest wick) hade trist på en lektion så vi ritade och ritade. Resultat en fjortis-emo-hippie-rökare. Grannt va?


Min middag..

Jag har kommit in i en period då ja kan äta hur mycket som helst och jag överdriver inte.
idag käkade jag frulle ,mackor, till lunch fyra (!) korvar och potatismos. Efter idrotten åkte jag och mamma till mando och åt planka för att fira nikes 7 årsdags, typ. Fick skylla på det. Kom hem till felicia efter ledarkursen och fick sushi och thaimat. Nu äter jag tre mackor med philladelphia, ost, skinka, sallad och gurka....

SJUKT!
Får vara slut med dessa fasonerna med en gång, efter jag ätit upp mackorna.

Håller på att ladda ner bridget jones dagbok men den är sjukt seg så ska kolla nått vänneravsnitt medans den laddar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0