kär i dåtiden

Nu blir det lite känslor såhär på söndagskvällen.

Som ni vet så har jag träffat mitt ex en del på senaste tiden både vid bra och helvetiska tillfällen. I veckan som gick så pratade vi ut om det mesta som hänt mellan oss från 26/5-06 tills idag. Varför saker och ting blir som dom blir.

En hatkärlek har växt fram men hatet försvinner mer och mer. Igår mådde jag riktigt bra när jag satt där i hans knä och skrattade, varför kan det inte bara vara som förr fast som igår? Imorse när jag vaknade i hans rum kändes allt som förut, jag log och slog på tv:an medans du sov vidare så som vi alltid gjorde förr.

En puss i pannan och jag var såld..

jag vet att det finns misstag som kommer bita fast i min hjärna men jag är mänsklig jag kan förlåta. Jag kan gå vidare utan att riva upp gamla sår, och vet vet kanske att jag går längre än någonsin nu?

you don't know what you got till you missing it alot

Man ska inte ropa hej innan man är över bäcken och bäcken är rätt bred. Tur att den har en bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0