man mår som man förtjänar

partyprisse som man är så mår man också som man förtjänar denna torsdagsförmiddag.
Det blev en massa öl igår, sen när började jag dricka öl? Som hon i baren sa, FLATÖL! Träffade en del oldies från skolan som gjorde oss sällskap. Ett födelsedagsbarn som fyllde 21 blev värdigt firat av vår skönsång. nattens avrundades på max  med ett maxmål. Vandrade hem till miranda för en natts sömn, och en hel del sång från josefinas sida.

en vän i klassen gjorde mig såld på dessa armband, läder och smycken. varför har ingen tänk på det innan och då menar jag tänkt stooort! Det är sketsnyggt!



jettebra ihopsättning va? jag orkar inte fixa i photoshop idag.

Nu ska jag skriva pm till nationella muntliga presentationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0