mars = vår ?

Gårdagen var fin, fint väder och en härlig vårkänsla. Gick upp halv 8 och stog på loppisen kvart över nio blev en tusenlapp delat på tre så 300 på två timmar är inte illa. Åkte till jobbet och stog där i fem timmar, ob-timmar med 100% OB tackar.
En fika med dag hann jag med också. Rester till middag innan jag tog bussen till Chickan där det blev tvåmannaförfest innan utgången till Chili. Riktigt kul och vodkaredbull dominerade staerkt under kvällen. Tyvärr slutade kvällen itne så bra alls, men det tar jag inte upp här. Försvarar mig dock med att alkoholen inte var inblandad utan det var pga av en människa natten blev ritkigt jobbig tyvärr.

Gick inte upp förens två idag vilket jag behövde. Gick en runda med hunden och nu är farmor med man här. Ska grädda våfflor nu.
Lite pics från helgen och så kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0