några nya läsare tydligen

Välkomna isåfall!

trotts att jag bara gick i skolan till halv två känns det som en jobbig dag. jag har ignen ork att rensa varken skor eller träna. Ska på ledarkursen om en om en halv timme och ska käka innan så inte lönt att börja med nått nu ju.

Vi hade en uppgift tills idag om att skriva om sitt egna helvete plus en bild. För mig är helvete inte en plats utan en händelse, hemskhetsgraden kan vara allt ifrån att missa bussen till naturkatastofer. Helvetet som en plats har jag aldrig funderat över särskilt mycket faktistk. Klart som liten hade man väldigt livlig fantasi och drömmarna for ibland iväg till underjorden tackvare teckand film. Iallafall så hittade jag ingen bild eftersom jag inte har någon konkrek beskrivning på händelsen bara en känsla. Frustrerad, arg, irriterad, bitter.. You name it. Det sägs att en bild beskriver mer än tusen ord, men en känsla kan man ju inte förmedla på en bild... jobbigt läge.

Fick mina omdömen idag, ligger riktigt bra till.
av tio ämnen så har jag 9 GP, 1 TP och 0 OTP.

OTP= otillräckliga prestationer (ig)
TP= tillräckliga prestationer (g-vg)
GP= goda prestationer (vg-mvg)

Helt klart nöjd. Vem vet det kanske klirrar i kassan när papi kommer hem och får se så duktig jag är.
nörd..



kanske fann bilden ändå, frustation!

Kommentarer
Postat av: skurken!

haha nya läsare? hmm nää tror inte du har några sådana =) pommez drar massvis med besökare!

2009-03-15 @ 06:47:05
URL: http://www.skurken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0