ny upptäckt!

nej det är inte någon ny planet eller något botemedel för cancer. Inget nytt bränsle och inget nytt om mars. Bara det att jag precis upptäckte ett hack i mitt smalben. Va kan de vara, en cm långt och lite blodigt runt om. Ett fint blåmärke börjar krypa fram också ser jag. Hur gick det till?

Kollade nyss på I am legend, har inte sett den innan och god damn. Tycker en aning synd om jesper som fick täcket bortdraget hela tiden eftersom jag drog det över huvudet. Om jag hade varit ensam kvar på jorden hade jag nog begått självmord inom kort. Vilken psykisk person man hade blivit, ingen som pratar med en, ingen tv eller radio för de finns ingen som kan sända, ingen familj, inte något annant liv.

Eftersom jag sov till två idag kommer de bli knepigt att möta sömnen inatt. Kroppen är död men hjärnar går på helspinn. Får kolla lite johan glans al'a youtube istället.

So long mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0