this is the life

bra saker
- fått lön och studiebidrag = mer pengar till rhodoskassan
- vet vart jag står i livet när det gäller det privata
- två dagar kvar till påsklov
- antagligen fixat sommarjobb
- fjärilar i magen, lite sådär
- stan med farmot imorgon

dåliga saker
- har nationella imorron i svenska
- inte duschat sen i lördes.. äckelvarning
- hoppade över skolan idag p.g.a halsont igen
- bråkar med spotify
- har mardrömmar om kvinnan som tog stryptag på mig..

Hmm en hel saker har hänt de senaste veckorna. Ingent jag tänker ta upp här så detaljerat. jag fick idag ett kärleksbrev/mejl för första gången i mitt liv och har nog aldirg blivit så berörd innan. En text som verkligen passade in på allt vi sagt och gjort. Pirret i magen och tårarna som rann ner för kinderna var bara av glädje och för första gången på länge kände jag mig omtyckt av någon på riktigt.


Linda rosing är pinsam och ännu mer pinsamt är hennes val. En 19 årig pojk, kommer ju inte hålla alls..
Om jag är bitter? nejdå inte alls..

Skoltrött och har lite ont i knäet. Rädd att det är en miniskel som pajjat, inte kul alls.

Flumminlägg, kanske alla piller mot halsen jag knaprat idag som satt spinn på hjärnan.

Ska duscha nu sen blir det sängen ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0