trerätters och kasedans

Efter mer än ett dygn på ronneby så känner jag att jag är rätt avslappnad och lugn. Har precis ätit en trerätters bestående av löjromssnitt med kräfskärtar, baconinlindad kavlfilé med sky och potatisgratäng och till dessert en chockald med pranilmousse. Kan det bli godare? Magen står rakt ut trots besöket på gymmet innan idag. Gymmet här är väl sisådär 1000 gånger mindre än friskis men räckte gott och väl för mig som var där ensam.

Dagen spenderade jag inne i karlskrona med le pears. Gick på gågatan och kikade i butiker. En klänning och en svart body fick följa med hem. Kinamat och äpplekaka åkte också ner inne i metropolen. Fick även övningsköra här på vischan och det gick riktigt bra idag. En promenad med Nike hann vi med innan det var dags för en timme i badet inkl bastu som gjorde susen för bodyn och man mådde riktigt bra efteråt.

Snart börjar dansen och jag kan väl säga att medleåldern här är 60+ så jag sänker snittåldern rejält ikväll haha.

Imorgon väntar en massage klockan 11 sen lunch i karlshamn. Hemåt vid 3-tiden, lagom relaxhelg inte sant?

Ja nu börjar dansen om 2 minuter.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0