barnvakt och elyseé

Helgen är hjärtligt välkommen idag faktiskt. Känner att jag behöver sova ut eftersom jag hade väldigt svårt att komma upp imorse vilket resulterade i att jag och chickan kom försent..

Ikväll blir det först barnvakt 17-20 sen blir det supa med Qim, eller itne supa kanske men ni vet en tjejkväll med god dricka och massa skvaller på lilla torg. Right?
Imorron blir det typ samma visa först barnvakt sen elyseé med dom bästaste tjejerna! Kvällen bjuder säkert på festligheter även då.

En sak som är säker är att vi måste firas Annikas KÖRKORT!



GRATTIS DITT FANSKAP, jag vet en som kommer få skjuts till skolan varje dag nu!






Kommentarer
Postat av: annnnika

FINT AV DIG DIN JÄVEL :D<3 haha

2009-03-07 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0