utpumpad och chipssugen

jag lovar att jag hade kunnat ge min vänstra hand för en påse sour cream & onion nu. Chipssuget håller på att ta över totalt.. åt en såndär liten fjutig påse igår på rummet men de hjälpte inte alls.

jag som skulle ha en relaxhelg bröt mitt löfte för en utgångskväll. började med att kolla på fotbollen som va sådär lagom trist men två fotbollslag 87:or gjorde stämningen lite bättre. Hittade några trevliga grabbs och spontandansade natten lång. Vaknade 10 imorse och blev besviken över att ha missat frukosten eftersom man ställde fram klockan..
Fick gotta mig med en aroma massage istället. Kroppen är babyrumpelen och jag är helt slö.

Efter en örtgravad lax på citronspegel och lite övningskörning var det dag att bege oss tillbaka till malmö. Jag sov som en bebis hela vägen hem vilket är väldigt ovanligt.

Snart kommer sebbster förhoppningsvis med en påse chips för en chilliskväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0