vårdag

Solen skiner för andra dagen irad och det gillar vi! Vårkänsla men skinnjackan får ännu inte komma fram, jag gillar inte att frysa och det blåser ju fortfarade orkan här på bo01. Men jeaggings, och sneakerns och en vit t-shirt ger lite smak för soliga vädret.

Har englelska men är redan klar så snokar runt. Jag kom på mig själv med att vara sjukt desperat innan genom att bli vän med Hugo rosas på facebook... Hmm, han e ju rätt omogen ändå.. Sara blir nog lite avis nu.

Ska träffa min kära gamla vän madde efter skolan idag. Va det två år sen vi sågs sist kanske? Så det komer bli trevlans.

Kvällen kommer bjuda på lite rolig pluggning, eller nått i den stilen iallfall.

Tack och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

näääää, jag har försökt leta upp honom!!!! jag har fan startat en klubb åt honom!!!! han e miiin :(

2009-03-18 @ 16:33:38
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur hitta du honom?

2009-03-19 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0