you'll never find nobody better than me

Ciao!
En måndag såsom många andra med undantag för aq-va-kul besöket. Det var livräddning som gällde på idrotten idag. Jag fuskade och gick på botten när jag skulle rädda wick, får hoppas att det är grunt om jag nu ska rädda någon haha.

Gick hem till josefina med jes efteråt för plugg och bullar. En mysig eftermiddag med lite plugg och mycket snack. kom fram till att vi ska ha en ladys night out på onsdag. Piffa upp lillördag lite, why not? Längesen vi tre hittade på något så kommer bli finfint.

kom hem nu vid halv åtta kollade tv med mami och snart ska jag beskåda ballar av stål. Jag har en sinnes tråkigt och torr humor så de borde ju va nått för mig? Kanske roligare om man varit två men vafan.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0