bowling och disturbia

jag sa ju att jag skulle spöa bobo på bowlingen igår, and so I did.
iallafall en av fyra rundor haha, första blev lika sen andra vann jag sen tappade jag alla krafter dock. Men det är väl ändå dom två första som räknar right? En påse chips och två liter cola inhlandlades innan vi tog bussen hem för att se på disturbia. Det må vara en av de mest välspelade filmerna på ett bra tag, jag har sett den minst tio gånger men varje gång är det lika bra. Somnade runt två och sov ut till tolv, chill.
Tog bussen till stan vid halv tre för att möta felicia för en utomhuslunch på Spot.
Skvaller, skratt och kycklingsallad, en perfekt lunch ja.

Kvällen bjuder inte på något speciellt spännande skulle jag tro. Vila inför imorron då det blir full rulle från 6 - 6 räknar jag med. 18 årsfest för chickan sen party hos Tina, kan man nästan krypa hem sen på morgonkvisten ju.

Ska fortsätta med att inte göra någonting, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0