brända bröst & peppad

Jag har ett fenommen som alltid händer mig vid denna tiden på året varje år. Jag bränner mig såfort jag vistas i solen. låg och solade 40 minuter nu precis och är knallröd mellan tuttarna trost noggran insmorning av solfaktor 30. Får införskaffa solskyddsfaktor 100 typ.

Det blev en kort skoldag med planering och film, lite möte om utsparken för treorna. jag ska vara "lekledare" för en av klasserna, hoho vad dom ska få känna att dom lever.
Allt som vi fick lida igenom på vår inspark ska dom få lida igenom nu, fast värre såklart.

Ska smörja in mig med kylbalsam sen vänta på att la päron kommer så blir det grillning.
Vem vet om man ställer till med utgång ikväll, ändå lillördag ju.




det är chill!

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄR PÅ UTGÅNG!!!! REDLÖS UTGÅNG!!!

2009-05-20 @ 17:22:07
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0