crazy in love

Eftersom det var en förjäkla hektiskt men underbar dag igår så hann jag verkligen inte ta mig tiden att blogga.
Därför en mindre sumering av helgen nu.

Fredagen blev sjukt bra, ni vet impulsiv är mitt andranamn. Jag och sara sänkte groggar och dansade här innan vi tog bussen till hipp för mer grogg och dans. Träffade jesper & co, dans på stolarna, vin och sång. Bobo & Co trädde in lite senare och då satte vi klackarna i taket och dansade som aldrig förr. Taxi hem för mys och sömn.
Lördagen började sådär jobbigt med jobb klockan 11 - 16 sen var jag smått stressad. Annika fick hämta mig i stan sen hade jag 40 minuter på mig att göra mig iordning, stressigt värre. Pappa körde mig till chickan där det firades att hon blivit vuxen. Jag och manda tog en taxi till tina för att festa vidare halv tio. Blev en lyckad kväll som slutade med en barfota promenad hem med bobo vid tre.

Idag sov jag ut till ett, väl behövligt efter dålig sömn de senaste nätterna. Övningskörde en runda med pappa, köpte en påse gottis och nu har jag ont i magen, great. Ska ta itu med städningen som jag har skjutit upp alltför länge nu. Det är jobbigt att ha sitt egna place i sånnahär lägen faktiskt. Städa toaletten är död likaså rensa bort hår från vasken, spyr bara av tanken.
Så det kan vi skjuta upp, idag kör jag bara grundligt.

Kvällen kommer spenderar med mys och tv-tittande med bobo som sällskap. Några sushibitar får bli en del av kvällen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0