Det som absolut inte får hända har hänt.

varmvattenberedaren har gått sönder :(  = endast kallt vatten tills imorgon, SHIT. jag skulle behövt ta en dusch men får helt enkelt vänta med det. Det känns lite u-land över det hela. Fast det finns vatten men ja ändå. Lite halvkass jämförelse kanske.

Solen har fått göra sitt idag. Först en timmes runda med nike runt bunkeflo. Hon fick en piggelin på hemvägen, två tuggor sen  var den slut och det hjorde väl ingen större skillnad på hennes flåsande. Kom tillbaka hem och bytte och till shorts (korkat) och tog bussen till storstan för att möta upp jessica för en smootie på wayne's. Hon berätta sin New York-story från semestern och jag berättade om den vilda veckan i malmö. Vilket inte var nått att jämföra med hennes hmm.
Åkte till madonna pizzeria för en vesuvio m. kebabkött och vitlökssås med jonas och hoffsa. Nu känner jag mig en aning spyfärdig och är galet trött. Soffan lockar som attans.

Chillkrök och grillning hos en vän i b.flo regerar ikväll. Antagligen ingen utgång, bra för min ekonomi där. Får ba hoppas att vädret håller i.

Ha en fin lördagskväll iaalihop!


pespes unt mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0