dödligt begär



My bloody valentine, en splatterfilm med handling för en gångs skull? Jag skrek nog en 3-4 gånger och kramade sönder bobos arm. Att se en skräckfilm i 3D förbereder en lite på hur det kommer kännsas att bli dödad av en hacka. Ahh brilljant helt enkelt!

För att lugna ner mina nerver fick vi åka och hyra film, en komedi. Trots chillkväll somnade vi inte förens 4 vilket resulterade i att jag vaknade halv 2 idag. Jag som skulle steka..

Har hunnit göra klart en svenskauppgift nu iallafall så nästa sak är samhällen men den tar jag tomorrow. Min hals har nu uppnåt veckans smärta och jag suger på strepsil utan paus. Typ som kedjerökning fast halstabletter.

Morsdag firar vi med grillning och farmor. Kanske lite pussar me baby vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0