fem-kamp och party

Hmm inser nu att det är inte lätt att ha många bollar i luften samtidigt, särskilt inte när bloggen är en av dom. Den bollen har liksom fallit till marken lite dom senaste dagarna, igen.

men i torsdags så var det ju så att vi var på fem-kampen på laserdome och jag sopade banan med alla andra kan man ju säga. Det blev många skrattanfall och mycket svett. Vi började med 20 minuters laserdome för att sen testa vigheten som faktiskt var bra trots kylskåpsvigheten. Det var ett rum med laserstrålar som man skulle krypa/hoppa/slingra sig igenom, sen var det balans som sattes på spel. En tur på rodeotjuren, easypeasy. Sen kom det som jag sett fram emot mest, sumobrottning! Dräkterna vägde säkert 15 kilo och luktade pure svett, inte särskilt najs alls. På något sätt lyckades jag snubbla över mina egna fötter och ramlade den första omgången, dom andra två krossade jag motståndaren totalt! Sista grenen var en gladiatorimitation i luften. Den förlorade jag duktigt tyvärr.
Kvällen fortsatte på El patio med trerätters och kan nog säga att jag aldrig har varit så mätt innan. Jag, fina, challe och gustav tyckte klockan var ung och styrde mot möllan för en cider. Tog en bulle hem och träffade babe, mys!



Igår vart det först skola sen eftermiddagssömn i soffan. Fick äntligen tummen ur röven när det gällde att hämta ut mina skor från skomakaren också. Kvällen blev en fin kväll med förfest, crown, dans, cider, pussar och taxi hem. En väldigt fin kväll, brukar bli fina kvällar för det mesta.

Idag vaknade jag o bobo alltför sent, halv fyra typ. Inte ritkigt okej alls. NU sitter jag lagom sleten med mascara under ögonen, wicked!

Bio ikväll i 3D format, bloody valentine. Äntligen kommer jag få reda på hur det känns att bli mördad, precis det jag alltid velat vet! hoho.

dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0